Известие

Collapse
No announcement yet.

Клати обороти и яде масло 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    При останалите автомобили, които съм карал обслужвал , почти в всички случай , когато дойде време за смяна на масло то е на минимума. т.е. за 10 000км ( аз на толкова сменям ) около литър.

    В момента ако сметна моята алфа - За горе-долу за 10к - 3.6 литра!
    Това е супер много според мен.
    3000км ми остават до смяна на маслото , ще трябва да и се прави някаква ревизия...
    Имам едно леко омасляване от картера - ама 4 литра - бахти... ще видим какво ще излезне.
    А няма пушене/припушване или нещо такова.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
      При останалите автомобили, които съм карал обслужвал , почти в всички случай , когато дойде време за смяна на масло то е на минимума. т.е. за 10 000км ( аз на толкова сменям ) около литър.

      В момента ако сметна моята алфа - За горе-долу за 10к - 3.6 литра!
      Това е супер много според мен.
      3000км ми остават до смяна на маслото , ще трябва да и се прави някаква ревизия...
      Имам едно леко омасляване от картера - ама 4 литра - бахти... ще видим какво ще излезне.
      А няма пушене/припушване или нещо такова.
      Че ти няма нужда да сменяш масло. Само доливай. То маслото ти вечено ще е ново
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Че ти няма нужда да сменяш масло. Само доливай. То маслото ти вечено ще е ново
        Остроумно!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Че ти няма нужда да сменяш масло. Само доливай. То маслото ти вечено ще е ново

          Comment


          • #35
            Еми около литър за 6000 километра , с ТУТЕЛА засега тези , които казват , че не им мърда маслото са със Селения , може и това да е фактор , но най-вероятно ще почистя масления сепаратор да видим дали ще се подобри.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #36
              Това че не си със Селения,не е никаква причина.Аз като вече 3-та смяна съм с Тотал 10x40. На 10000 км. доливам около 400-500 гр. и то ми го изгаря колата като навъртя 8000 км./между8000 и 10000км./Разхода на масло зависи от процента и интензивността на течовете и състоянието на мотора/сегменти и там сега да не избриявам всичко/При теб колега е по-различно,защото ти си правил мотор,до колкото си спомням/да не се връщам в началото на темата/.
              Last edited by toshko69; d.m.y г., 20:03.
              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                Това че не си със Селения,не е никаква причина.Аз като вече 3-та смяна съм с Тотал 10x40. На 10000 км. доливам около 400-500 гр. и то ми го изгаря колата като навъртя 8000 км./между8000 и 10000км./Разхода на масло зависи от процента и интензивността на течовете и състоянието на мотора/сегменти и там сега да не избриявам всичко/При теб колега е по-различно,защото ти си правил мотор,до колкото си спомням/да не се връщам в началото на темата/.
                Ми правил съм го мотора ще , именно затова незнам защо ми гори толкова ...
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #38
                  Аз съм със Selenia Gold
                  Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                  Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                  Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Smeshnika Покажи съобщение
                    Аз съм със Selenia Gold
                    То и аз бях с него, ама непосредствено след основния ремонт и го смених на около 3000 километра , след което реших да сложа по-гъсто масло да пази двигателя по-добре във високите обороти и там където го слагах ми споделиха , че ТУТЕЛА е дъщерна фирма на СЕЛЕНИА и като качество били еднакви просто цената е по-ниска , защото марката на селениа дигала цената.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                      То и аз бях с него, ама непосредствено след основния ремонт и го смених на около 3000 километра , след което реших да сложа по-гъсто масло да пази двигателя по-добре във високите обороти и там където го слагах ми споделиха , че ТУТЕЛА е дъщерна фирма на СЕЛЕНИА и като качество били еднакви просто цената е по-ниска , защото марката на селениа дигала цената.
                      мхм... точно така ще е...
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        мхм... точно така ще е...
                        Това като сарказъм ли да го приемам или наистина мислиш , като мен?
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #42
                          Не мисля като теб.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Не мисля като теб.
                            Ахъм , ама въпроса е дали заради това колата го яде като линко ? Или има някъде проблем... Някой колега с масло като моето няма ли да каже при него как е .
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #44
                              Колеги,
                              Според Вас, този разход на какъв ремонт отива?
                              Много е това.... пак минах 1000км и пак ще трябва да доливам към половин литър....

                              Comment


                              • #45
                                Мен ако питаш преди да си мислиш за ремонти е хубаво да установиш от къде се губи маслото дали го гори или капе от някъде. Ако нер си чистил сепаратора изчисти го ако не са сменяни гумички на клапаните смени ги . Направи простия опит за който ти бях писал запалваш колата и веднага отиваш и гледаш какъв цвят и как пуши от ауспуха. Проблема може да е от маслото просто да не е добро или да е някакво ментеливо. Има и лош вариант примерно цилиндрите да са били с голямо износване и разхода нан масло няма да се оправи. Ако искаш вярвай може и на фалшиви гумички за клапани д а си попаднал. Разбери от сервиза какво точно са правели какво са сменили за да може да прециниш къде евентуално е проблема.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X